pigenlina

Kändisfest

Publicerad 2013-10-03 13:58:32 i Allmänt

Ikväll byter jag namn till Michelle, och Ole till Barack. Vi ska på kändisfest hos Maren som fyller år. Nu har vi fått tag på brun kroppsfärg och varsin peruk. Jag lovar att ta massa bilder som hamnar på bloggen imorgon! 
 
Jag önskar mig en symaskin i födelsedagspresent av mamma och mormor. Här är de som sälgs på Stof og Stil i Odense:
http://www.stofogstil.dk/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=10519
 
 
Jag tycker såklart att den vita med blommor på är finast. Den har bara 8 sömmar att välja på, men det kanske räcker? Det är här jag behöver mamma och mormors råd!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-10-03 20:57:35

Satsa på den dyraste, när andra betalar.

Postat av: mamma

Publicerad 2013-10-05 10:25:32

Håller helt klart på den med blomma.
De sömmarna räcker. Bernette är en variant av Bernina som jag har. Jättebra symaskin.
Pillan kanske också vill ha symaskin?
Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela