pigenlina

Pensum

Publicerad 2013-10-16 17:48:11 i Allmänt

Sentralnervsystemet av Per Brodal är pensum för den här modulen. Vi ska läsa kapitel 1-21, vilket omfattar hela den 500 sidor långa boken. Det känns ganska vilt, men jag har faktiskt bara några sidor kvar. Det gäller inte bara att läsa allt, man ska också komma ihåg allt. Det är bara att bli Hermione Granger. 
 
Imorgon ska jag klippa mig. Eftersom jag inte klipper mig så ofta kommer jag låta frisören ta en rejäl bit. Det är kul med förändring! Nästa helg kommer Pillan och Linn hit, och jag har redan planerat in massa kul. Jag skypade med Pillan igår. Då bestämde vi att vi ska på julklappsshopping en av dagarna. Nu har jag bestämt mig vad Ole ska få i julklapp, och det är ju perfekt att fixa medan han är i Norge.
 
Här får ni mina frisyrer genom tiderna. Rösta på er favorit!
 

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2013-10-16 21:28:54

Röstar på den bilden där du har vitt linne och lutar dig mot det vita räcket :)

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-10-17 10:56:39

Bilden när du flyger fram i svart linne.
Min önskelista: Ferrari

Postat av: mormor

Publicerad 2013-10-17 12:19:52

Skulle det inte vara något nytt?
Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela