pigenlina

Landskrona

Publicerad 2013-09-02 12:39:26 i Allmänt

Här sitter jag och läser kapitel 2 i "Sentralnervsystemet" av Per Brodal, en norsk bok om just centrala nervsystemet. Jag kan inte riktigt koncentrera mig, eftersom Ole kommer hem om en halvtimme, så därför bloggar jag istället. I helgen överraskade jag Kajsa genom att komma på överraskningbesök i Landskrona. Maren skulle dit, så jag hakade på. Det var tre väldigt trevliga dagar med god mat, bad och bowling. Det är alltid kul att se var vännerna kommer ifrån och träffa deras familjer. Det sätter den sista pusselbiten på plats. Imorse ordnade vi en gemensam frukost hemma hos Maren och Kajsa. Vi var totalt 7 personer, och nu kan jag säga att terminen har kommit igång på riktigt, nu när alla är tillbaka. Det är härligt, det är så det ska vara! Tack för en underbar helg Ljuvliga Kajsa och Lovely Maren!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela