pigenlina

Skrivbord

Publicerad 2013-09-19 19:53:40 i Allmänt

Jag har köpt ett skrivbord på danmarks motsvarighet till blocket. Det kostade 400 kr, och så lyckades jag få det hemkört för 100 kr extra. Sen köpte jag färg och sandpapper på Silvan och började projektet "vitt skrivbord". Efter många timmar på balkongen med sandpapper och pensel i handen är det nästan färdigt. Imorgon lägger jag upp bilder på det färdiga resultatet. Idag får ni en "Före" bild. Förutom att måla har jag varit i ringsted på klinikophold. Det ligger på Själland, alltså mot köpenhamn. Det var superkul och jag fick göra neurologisk undersökning på en patient, samt se ett barn bli behandlat. Jag ska dit imorgon igen. Därför går jag och lägger mig tidigt eftersom tåget går 06.47 imorgon. DET är tidigt!
 

Kommentarer

Postat av: Pernie

Publicerad 2013-09-19 20:14:47

Det kommer bli Mega-najs*!!!

*norskt uttal

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela