pigenlina

Solsidan och smörsås

Publicerad 2013-09-05 20:51:04 i Allmänt

Så är det snart helg igen. Den här veckan har bjudut på mycket kul: suschikväll, tjejkväll och imorgon blir det utgång. Idag har Ole och jag lagat panerad fisk med potatis, gröna ärtor och smörsås. Smörsås är väldigt enkelt att göra, det är bara att smälta smör. Oles recept. Nu har jag laddat ner alla avsnitt av säsong 3 Solsidan, som vi tänkte se ikväll. Inte alla, men säkert ett två stycken. 
Den 26/9 åker jag hem till Sverige en tur. Det passar väldigt bra, eftersom mormor också ska upp den helgen. Jag längtar efter att få vara med på tjejkvällarna där hemma och kunna blogga om dem efteråt. Räkna med många bilder på PigenLina.blogg.se! Så här glad kommer jag att vara då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela