pigenlina

Tacos och tavlor

Publicerad 2013-09-28 09:18:39 i Allmänt

Igår handlade Pillan och jag in duk till Anna och Robbans älgtavla. Min idé var att vi skulle måla den tillsammans, och det gjorde vi. Plus en surprise... Hon får båda idag på familjemiddagen. Innan vi målade åt vi tacos tillsammans med Björn och röstade på de tre viktigaste tacosingredienserna. Förutom själva tortillan röstade jag på tomat, majs och ost. och då menar jag också framför köttfärs. Om jag fick välja fyra hade jag valt creme fraiche också (eller guck!). Nu ska vi duscha och lägga ansiktsmask. Sen blir det en tur på stan innan familjen kommer. Det här blir en bra dag!
Ole, vad tror du om en sån här tazzel till draperiet framför vår walk in closet?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela