pigenlina

Fredag

Publicerad 2014-04-11 07:45:40 i Allmänt

Nu ska jag snart iväg till Hartvigsen & Hein för min sista dag på klinikopholdet. Det har varit riktigt kul och lärorikt! Det är stor skillnad på att palpera personer som faktiskt har dysfunktioner i muskler och led och klasskamrater. 
I helgen ska jag bara ta det lugnt, jag har inget speciellt planerat. Däremot har jag nu bokat flygresan hem till Sverige! Jag tänkte hänga i Uppsala fram till söndagens påskmiddag, och sen passa på att träffa Anna och Gustav. Flyger dit fredag morgon, och hem måndag kväll. JIPPIE, jag längtar!! Ole är i USA så jag börjar känna mig lite ensam här hemma.. Här är i alla fall en bild på är vi åt tillsammans. Jag lagade mammas wok!


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-04-11 08:04:55

Kul att du kommer till Påsk, ska bli kul att ses.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela