pigenlina

Sverigehelg

Publicerad 2014-04-22 12:53:37 i Allmänt

Nu är jag hemma igen efter en underbar helg i Sverige. Jag kom först till Uppsala på fredagen, där jag träffade Linn och Pillan. På lördagen cyklade Pillan och jag ut till IKEA och fikade, och efter det var vi bjudna på påsklunch hos Björns mamma. Väldigt trevligt och väldigt god mat! Lördagskvällen spenderades hos Andreas, som bjöd på trerätters. På söndagen kom resten av familjen till Uppsala, och vi åt god påsklunch, gick runt fårhagen och myste. Eftersom Anna kom hem från Luleå på söndagskvällen hämtade mamma, Pillan och jag henne och Lill-prinsen på Arlanda och hade en riktig tjejkväll, följt av en tjejdag då alla sov över. Jag har världens bästa familj och jag längtar redan till nästa besök!













Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-04-22 20:18:28

Härlig helg - härliga bilder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela