pigenlina

IKEA och Ulriken

Publicerad 2014-08-20 19:33:16 i Allmänt

Igår tog Ole, Henrik och jag en tur till IKEA för att inhandla lite nödvändigheter och äta köttbullar. Med nödvändigheter menar jag toaborste, diskborste, skärbrädor och sånt. Maten smakade bra här i Norge också! Det går en gratisbuss till IKEA från stan (Bergen = studentstad) men vi hade bil, så vi tog den. Idag har Ole och jag varit ute på dagstur i 5 timmar. Vi gick upp för Ulriken, och ner igen genom en dal, för att sedan hamna längs ett elljusspår runt en sjö mitt i skogen. Det var härligt och förfriskande, men vi bar helt slut när vi kom hem igen. Nu väntar fajitasmiddag med Oles vänner från klassen som också är utväxlingssrudenter. 




Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2014-08-22 12:22:14

Lycka till och ha roligt som vanligt.
Ni är fantastiska och jag älskar Er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela