pigenlina

Mammorna

Publicerad 2014-08-17 07:31:52 i Allmänt

Igår morse kom Julia förbi och drack kaffe hos Anna och Robban. Det var så kul att träffa henne igen efter vad jag tror är mer än ett år. Efter det hade jag en heldag med mammorna. Anna och jag åkte till mammas nya lägenhet och blev bjudna på lunch. Vi gick en tur i nackareservatet, och sedan bar det av hem till Anna och Robban igen, där det serverades indiskt. På stan mötte vi upp Ludde och Ebba för att heja på alla löpare som sprang Midnattsloppet, speciellt Cassandra, hennes mamma, Hugos mamma och två kompisar till Anna och Robban. Bra jobbat! Nu sitter jag på flygbussen mot Arlanda och saknar alla redan. Vilka härliga sverigeveckor jag har haft! Jag vill tacka hela familjen och alla vänner, men speciellt Anna, Robban och lilla Gus som alltid låter mig bo hos dem och som behandlar mig som en prinsessa. Jag har världens bästa familj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela