pigenlina

All I want for christmas...

Publicerad 2014-12-09 20:47:23 i Allmänt

Min kära kusin Ebba tipsade mig om en sak till resan, nämligen packpåsar. Min ryggsäck rymmer 70 liter och har bara en öppning i toppen, och därför tycker jag att det verkar väldigt smart med just packpåsar. Tanken är att underkläder ligger i en påse, och t-shirts i en annan, så att man alltid vet var allt är. Inte helt lätt annars (om man inte har Kajkan, som Pillan). Allt behöver inte ligga i påsar, men småsaker som strumpor och trosor, badkläder och annat smått hade passat bra där. Min första tanke var att köpa några, men sen kom jag på en ännu bättre idé. Till er där ute med symaskin: jag önskar mig homemade packpåsar i kul tyg! Storlek spelar ingen roll, men tänk gympapåse. det är bara bra med like olika sizes. Här kommer några inspirerande bilder...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-12-10 07:57:11

En påse kan reserveras för smutstvätten.

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-12-10 09:46:29

Ska försöka hinna sy.
Pusspuss

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-12-10 20:46:26

Å vilken kul idé!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2014-12-11 09:31:53

Räkna inte med mig....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela