pigenlina

Bachelorarbete

Publicerad 2014-02-03 16:12:56 i Allmänt

Nu är Ellen, Eleonor, Kajsa och jag igång med att skriva vårt bachelorarbete. Idag fick vi en riktigt bra start och jag tror att det fortsatta arbetet kommer bli riktigt roligt! Vi har fått ett kul ämne, och gör varje möte mysigt genom att luncha, fika eller ta prat-pauser. Ämnet är behandling av duchenne muskeldystrofi. Nu känns det som att jag har hunnit landa lite mer i Odense, efter flera helgers äventyr. Visserligen åker jag bort nu i helgen också, men nu är arbetsplanen gjord, arbetet igång och schemat uppskrivet i kalendern. Nu väntar jag på att Ole kommer hem. Då ska vi äta middag, och sen väntar cheerleading. Idag är den mellan 20-22 (SENT!). Imorgon bitti ska jag och Kajsa gå på Eleonors crossfitpass, hon har nämligen blivit tränare! Sen ska vi äta frukost tillsammans i läsegruppen och fortsätta arbetet. Ole åker till Stavanger redan imorgon kväll, medan jag tar mig dit först på torsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela