pigenlina

Jul jul strålande sol

Publicerad 2014-01-08 14:42:25 i Allmänt

Nu ska jag berätta om mitt fantastiska jullov!
 
Jag åkte hem den 20 december, för att fira minijul. Därefter bagav jag mig till Uppsala, för att sependera dagarna innan riktiga julafton där. Pillan och jag shoppade lite, slappnade av och gick på café. Dagen innan julafton åkte vi allihop (Björn, Pillan och jag) till stockholm och såg Hobbiten II med Andreas. Julafton firade vi hos farfar, med god mat och Karl Bertil Johnssons Julafton. 
 
Den 27 december steg vi upp tidigt och tog taxi till Arlanda. Ole hade kommit till stockholm dagen innan. I en vecka njöt hela släkten på mammas sida av sol, sällskap och buffé på Lanzarote. Tusen tack mormor för resan! Alla 14 umgicks såväl till frukost, lunch som middag och vi rörde oss som i en gräshopp-svärm över ön. Alla samlade. Det var längesen vi träffades alla på samma gång, och det kändes precis som när vi var hos mormor och morfar på somrarna, fast vi var på Kanarieöarna. Bästa jullovet!
 
Mormor, hjärnan bakom resan!
Glada gräshoppor på ett berg
 

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-01-08 23:07:58

Haha, den sista bilden alltså...! Det ser ut som ett läger för missanpassade (ffa Björn och Robban) Och jag ser fett tjock ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela