pigenlina

Björn på besök

Publicerad 2014-06-30 19:03:29 i Allmänt

De senaste dagarna har varit extra mysiga, eftersom Björn har varit på besök. Ole och Björn kom till Stavanger samma kväll, och jag och Liv hämtade dem på flygplatsen.
Första Björn-dagen tog vi en tur på stan, så Björn fick se Stavanger. Vi åt froyo, gick i butiker och såg volleyboll. Stavanger anordnar Grand Slam i beach volley i år.

Andra dagen gick vi till Preikestolen. Vi var ett glatt gäng på 7 personer: Ole, Björn, Pillan, jag, Jakob, Magnus och Lotte. Jag vet att jag lovade mamma att inte sitta på kanten, men jag gjorde det ändå...
Jakob och Lotte valde att ligga ner och kika istället...

Pillan ser ut över Lysefjorden...

Gänget!

Sista dagen gick vi genom gamla Stavanger och åt en riktigt norsk lunch bestående av färska räkor på baguette med majonnäs och citron. Väldigt gott! Sen körde jag Björn till flygplatsen, och han hann med flyget trots diverse felkörningar. Typiskt mig. Tack Björn för trevliga dagar!





Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-07-01 17:25:44

Häftig utsikt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela