pigenlina

Marathon och babymys

Publicerad 2014-06-01 23:37:16 i Allmänt

Nu sitter Ole och jag på tåget mot Odense efter en härlig långhelg i Sverige. Jag kom till Stockholm i onsdags och har bott hos Anna och Robban sedan dess. Det har varit helt fantastiskt  att vakna upp med en baby i lägenheten, och jag saknar redan lukten av Gustavs hår. Ole kom i fredags och träffade Gustav för första gången. Det var kärlek vid första ögonkastet. Ole är helt enig om att lillprinsen är den finaste killen på jorden. I torsdags grillade vi med pappa och farfar, och på fredagen joinade Pillan och Linn. Lördagen var dagen med stort D då Pillan löpte maraton. Hon slog familjerekordet med hästlängder och jag är stolt över att ha likadana gener. Stort grattis! Kvällen avslutades med mormor, mamma och alla barn på Helenes krog. En riktigt lyckad helg, precis som det alltid blir med min fantastiska, kärleksfulla familj!
Stora Per och lilla Per Gustav
Trött lillprins 👑
Gustav smakar Linns hår
Första mötet!
Skrattade lillprins

Hamburgare under maraton
Gott var det!

Pillan i farten!

Starkt jobbat med en sluttid på 3:44

Gustav övertog medaljen och var väldigt nöjd med det

Lyx att väckas av en baby!

Onkel Ole och Moster Lina

Sötaste killen i pyjamas! Vi saknar er alla redan!! ❤️








Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-06-02 08:06:17

En helg att minnas.

Postat av: pillan

Publicerad 2014-06-02 10:25:19

Tack själv för allt stöd! Fina bilder, skicka gärna dina bilder från loppet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela