pigenlina

Studier och shopping

Publicerad 2014-06-12 16:18:54 i Allmänt

Idag tog jag en tur på stan för att köpa födelsedagspresent till Ole. Han fyller 24 på lördag (14/6). Men jag inte säga vad jag köpte, eftersom han är en av mina mest trogna läsare. Lite konstigt med tanke på att vi bor ihop, men kul ändå. Nu sitter jag och pluggar i solen. Det bästa med den här lägenheten är uteplatsen. Som jag har utnyttjat den! Ikväll tänkte Ole och jag beställa pizza och se fotbolls-VM. Jag har köpt jordgubbar och Indian Pale Ale för att mysa till det nu när Ole läser två kurser samtidigt. Det gör han för att vi ska kunna åka på världsturen redan efter jul. Smart kille! I tisdags skrev jag kiropraktorexamen och fick rosor och körsbär av Ole som bra jobbat-present. Det gick bra och jag kan inte tänka mig annat än att den skulle vara godkänd. Fina va?



Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-06-12 21:16:56

Superfina blommor! Jag ska också köpa en sån vas, de är så fina! Vi ser fotbollen från St Eriksgatan, men tänker på er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela