pigenlina

Torsdag

Publicerad 2014-03-20 19:18:52 i Allmänt

Den här modulen har verkligen varit lugn och behaglig. Idag gick jag upp vid 9-tiden, åt frukost och drack nespressokaffe, innan jag stack till WP för att läsa igenom de artiklar vi har skrivit en review om. Jag förbereder mig inför det muntliga förhöret på tisdag. Efter det knäckte jag och mjukade upp en av killarna i cheerlaget. Det är perfekt att öva på vänner! Eftersom det var strålande sol gick jag till och från WP och tog även en löprunda. Ole har åkt till Norge för att åka skidor med några vänner, så jag laddar till cheer-DM ensam ikväll. Imorgon är det av till Fredrikshavn med resten av laget. Längtar! 
Jag behöver väl inte säga att jag är extremt avundsjuk på Pillan och Björn som tillbringat gårdagen hos Anna, Robban och Gustav? Jag vill också!!!



Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-03-21 09:01:31

Jag var också där!

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-03-21 17:00:30

Jag ska dit på söndag.
Lycka till med tävlingen!
Puss puss

Postat av: mormor

Publicerad 2014-03-22 22:38:39

Du kan tänka dig hur avundsjuk jag är på alla som träffar Gustav!

Finns det killar i cheerlaget?

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela