pigenlina

Friends and family

Publicerad 2014-05-15 10:53:52 i Allmänt

Jag älskar att umgås med vänner. Helst hade jag vetat ha besök varje dag, eller i alla fall hitta på något med ett kompisgäng. I förrgår bjöd Ole och jag på ungersk middag och anordnade spelkväll, och igår när cheeren var inställd värvade jag folk till en basketmatch istället. Vi spelade på banorna som ligger nere vid hamnen och hoppade i plurret efteråt. Eller jag och Simon gjorde, de andra vågade inte. Nu glädjer jag mig till helgen! På lördag är det 17 maj (Norges nationaldag) och vi får 20 glada gäster hem till oss på knytis-brunch, innan alla ska gå i 17-majtåget genom stan. På söndag löper Maren marathon i Köpenhamn och vi åker dit för att heja på henne. På kvällen ska Ole och jag träffa Robban, mormor och kusinerna på stick'n'sushi för att fira Calle. Det blir en kanonhelg! 
Michael, Sara och Jackie runt TP-bordet:
Dagens frisyr, flätor:



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-05-15 11:50:27

Du är så fin och har verkligen ett roligt och socialt liv. Jättekul för en mamma att läsa.

Pusspuss

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-05-15 19:41:53

Supersnygg frisyr! Önskar att jag var nere hos dig och hade gjort flätorna:)

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-05-15 19:41:54

Supersnygg frisyr! Önskar att jag var nere hos dig och hade gjort flätorna:)

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-05-16 07:51:43

Låter toppen alltihopa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela