pigenlina

Maraton och sushi

Publicerad 2014-05-19 11:11:02 i Allmänt

Igår åkte jag in till Köpenhamn för att se på när Maren sprang maraton. Hon gjorde väldigt bra ifrån sig och det var kul att stå och heja. Jag stod vid 10 och 35 km, samt vid mål. Nykredit Copenhagen Marathon har en supersmart app som gör att man kan följa med på en eller flera löpare på en karta. Man får tider, kilometer och position, vilket är väldigt smart om man ska kolla på. Då är det bara att ta en fikapaus och komma tillbaka till hejapå-platsen lagom till löparen är tillbaka. Tyvärr finns inte samma app till Stockholm marathon vad jag har kunnat se. På kvällen gick Ole och jag till Sticks'n'sushi där vi mötte upp Robban, mormor, Calle, Nina och hennes barn. Vi åt massa god sushi och myste av varandras sällskap. Jag har verkligen världens bästa släkt och är väldigt glad för att ha några på så nära håll. Tack för en perfekt söndag!
Coola Maren efter 10 km:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela