pigenlina

Evelinaeftermiddag

Publicerad 2014-11-10 21:39:08 i Allmänt

Igår var jag hemma vid 24-tiden, så jag gick bara och la mig direkt. Sen bar det av till jobbet. Påväg hem handlade jag in till en tom kyl, åt mellis, packade upp och städade allt på plats, bakade bröd och nu är jag igång med att koka en stor laddning kikärtor som legat i blöt hela dagen. Inatt kommer Ole hem från Odense (samma flyg som jag tog igår) och då ska han komma hem till ett hem med mat och ordning, för då vet jag att han blir glad. Nu är det bara jobb kvar innan julafton och ett halvårs ledighet, så jag tänkte utnyttja rutinerna som det innebär till att komma igång med träningen. Den har legat lågt till följd av trötthet och slem i halsen. Jag började bra med en 6 km löptur idag. Resten av veckan tänkte jag försöka klämma in en tur i terräng, ett motbakkelöp med styrka och intervaller och möjligtvis en morgonrunda innan frukost, och såklart massa promenader. Nu känner jag mig pigg och taggad! Tänk att det bara är 6 veckor kvar tills det här gänget samas igen!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-11-11 07:36:11

Gustavs och min favorittavla.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela