pigenlina

Lysfest och konsert

Publicerad 2014-11-30 15:51:58 i Allmänt

Nu var det längesen jag skrev. Det har varit fullt upp hela helgen. I fredags gick Ole och jag på konsert med Gregory Porter. Efter 19 jobbdagar i sträck demonstrerade kroppen och jag somnade på konserten (OBS, det var sittplatser!). Men jag fick med mig början och slutet, som båda var bra! Igår jobbade jag dag på BRKS och åkte sedan in till stan för att vara med om lysfesten. Bergen levererade de coolaste fyrverkerierna jag någonsin sett, men jag hade på mig för lite kläder, så idag kliar det i halsen igen. Jag har nog inte varit frisk mer än två veckor i sträck här i Bergen. Jag tror att jag har dåligt immunförsvar, det klarar inte extra påfrestningar, som kyla och barnehagebarn. 
Påväg till konsert
Gregory Porter, mina vakna ögonblick
Lysfesten med gran och facklor

Gratis kakemen

Fyrverkerier i vattnet

Fyrverkerier på himlen!



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-12-01 07:45:48

Tre veckor kvar!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela