pigenlina

Slutspurten

Publicerad 2014-11-17 16:39:31 i Allmänt

Nu startar Ole och jag slutspurten. Han med skolan och jag med jobbet. Ole har tenta om en månad och jag har faktiskt bara fem veckor kvar att jobba! Hur sjukt är inte det. Men mycket roligt ska hinnas med också. På onsdag följer jag med min nya vän Biravina på bollywooddans och någon dag ska Andrea och jag julbaka. Tyvärr har jag blivit sjuk igen, men det verkar bara vara något att acceptera. Trots handtvätt och handsprit verkar bakterierna ta sig in ändå.
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-11-17 17:32:50

Kämpa på nu i slutspurten!
Snart är det jullov och vi ses allihop.
Pusspuss

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-11-17 22:00:22

Woho! Det innebär att va snart ses:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela