pigenlina

Zzz

Publicerad 2014-11-15 19:17:02 i Allmänt

Vi hade så otroligt kul igår på Café Saana. Kvällen började hos Finn Magnus och hans vänner. Ole och jag köpte med oss en klassiker: blåmögelost (krämig!), pepparkakor och sylt som vi åt till vinet. Sen begav vi oss alla till Café Saana, där det redan var flera besökare. Bandet spelade, alla dansade och en konversation som jag hade med en afrikansk kvinna slutade med allsång ackompanjerat av bandet (jambo bwana). Helt sjukt god stämning!  Så kul att jag bara sov fem timmar innan jag var tvungen att gå til jobbet imorse. Men det var värt det! Ole och jag blev till och med bjudna på bröllopsdagsfiring till ägarna av caféet idag, men vi orkar bara inte. Jag kommer att sova som en baby ikväll. Vilket jag förresten gör. Gustav, sovstilen har du ärvt av moster (se bilder!).
En av bandmedlemmarna
Ole i publiken 
Händerna i taket, såklart!
Ska vi riva hela haket? Såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela