pigenlina

Jazz night

Publicerad 2014-10-19 22:55:23 i Allmänt

Igår var Ole och jag på ett café i centrum som varannan vecka bjuder in jazzmusiker från Griegakademin här i Bergen. Det var väldigt mysigt och både Ole och jag uppskattade musiken, även om han är experten av oss. Idag har vi slappnat av och jag avslutade dagen med en kvällsvakt på sykehjemmet. Imorgon startar jag dagen med en tidig vakt i barnehagen. Tiden kommer fyllas mes jobb och gå fort fram till nästa helg då mamma kommer på besök. Som jag längtar!!




Kommentarer

Postat av: Gustav

Publicerad 2014-10-20 21:20:28

Liam har varit här idag. Jag håller på att lära mig att ligga på golvet och ta mig framåt. Mamma och pappa har tagit bort gåstolen tills dess att jag kan det, suck...

Postat av: Cas

Publicerad 2014-10-20 21:32:23

Snygg chey med fett långt hår!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela