pigenlina

Barnehage

Publicerad 2014-09-18 17:49:08 i Allmänt

Idag jobbade jag på dagis för första gången via vikarservice. Det var hur mysigt som helst och jag passade på att kramas och mysa lite extra eftersom jag är ensam i Bergen (Ole är ju på klinik i Stavanger!). Nästan alla barn hade utländsk härkomst och var tvåspråkiga, vilket bara gjorde dom ännu sötare. Love it! Nu ska jag utnyttja solen in i det sista och ta en löptur upp till Fløyen. Om jag inte tömde ut alla mina krafter på dagiset lär jag ju göra det nu. 6 km ren uppförsbacke väntar!
Grattis Andreas som har anmält sig till Maraton. Kanske du vill komma till Bergen och löpa Fløyen upp med mig?


Kommentarer

Postat av: Gustav

Publicerad 2014-09-19 08:13:34

Kramas hur mycket du vill, men glöm inte vem som är din favorit....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela