pigenlina

Besök!

Publicerad 2014-09-19 15:55:26 i Allmänt

Nu väntar jag på mitt första besök här i Bergen. Liv Kristin, Oles yngsta syster ska komma till Bergen, och ikväll ska hon, Henrik (näst äldst, bor också i Bergen) och jag äta tacos och mysa. Imorgon ska vi gå på tur, innan jag börjar jobba kl 16. Det blir en riktigt kul helg! På tal om att mysa... Den här bilden fick jag av Björn och jag tycker att den är så underbar att den förtjänar en plats i bloggen. Mysigt är det också att Gustav har börjat kommentera i bloggen. Det gillar jag skarpt!


Kommentarer

Postat av: Gustav

Publicerad 2014-09-21 15:56:06

Igår passade mormor mig för första gången längre stund, 5 timmar blev det och det var kul. Idag har jag lekt i min gåstol och ätit rån. Pappa har fortfarande ryggskott så han hänger inte alls med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela