pigenlina

Bilder till bloggen

Publicerad 2014-09-05 19:16:33 i Allmänt

När jag skriver blogginlägg brukar jag utgå från olika saker. Oftast skriver jag om vad som har hänt under dagen, men ibland saknas inspiration. Då brukar jag välja en random bild från mobilen och hitta på en historia kring den. Resultatet blir att jag tar lite bilder här och var, bara  för att ha ifall en sådan inspirationslös dag skulle dyka upp. Nu följer ett bildregn av sådana bilder som jag hittade på mobilen, men som inte kommit till användning än.
Bild 1: två sätt att äta  havregryn på. Oles skål till vänster, min gröttallrik till höger. Totalt ointressant.
Bild 2: uppladdning inför fjälltur. Alltför mycket ketchup för att se aptitligt ut.
Bild 3: skulle bara köpa smör...

Men idag hade jag ju faktiskt något att skriva om! Jag var på intervju för dagisjobbet och den gick bra. Jag börjar så fort polisattesten är framme. Det är mycket regler i Norge. Jag är väldigt nöjd över att ha skaffat ett extra jobb på bara en vecka, och firade segern med en glass i hamnen. Ett one man party så att säga. Tog såklart en bild till bloggen.




Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2014-09-05 20:05:47

Duktiga Lina! Stort grattis :)

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-09-06 13:27:29

Hurra! Den där glassen än Bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela