pigenlina

Bullar

Publicerad 2014-09-02 11:17:50 i Allmänt

Idag är jag som sagt ledig och har satt igång en bulldeg. Jag tänkte bestiga Ulriken och ta med mig en matsäck bestående av russinbullar, kaffe och frukt. Det tar ca en timme från dörr till topp, och även om det står "lätt" på vägbeskrivningen är turen ganska tung. Det kommer att bli många höga kliv för att ta sig upp. Vädret är fint och ska bara bli finare. Perfekt för en tisdagstur! En av sakerna jag såg fram emot med att flytta till Bergen var just friluftslivet och jag tycker att jag har varit bra på att utnyttja det hittills. Jag har hållit mitt löfte om en tur i veckan. 
Imorgon ska jag jobba och det ser jag fram emot! Jag trivs väldigt bra på sykehjemmet. Både personal och patienter är väldigt trevliga! Jag ser också fram emot vikariatet på dagis, och har även en intervju på restaurant inplanerad (vet dock inte när än). Idag fick jag också erbjudande om att jobba på julbord i november och december. Jag har inget emot att fylla dagarna till max, det är ju det jag vill. Tanken är att en dag kan se ut såhär: sykehjem/dagis på dagen och restaurant på kvällen. 


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-09-02 13:12:13

Du är verkligen aktiv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela