pigenlina

GRATTIS CASS!

Publicerad 2014-09-10 09:42:29 i Allmänt

Idag fyller Cassandra 25 år, så jag vill gratta henne med ett långdistans HURRA från Bergen! I Danmark är det tradition att bli kanelad på 25-årsdagen om du är ogift, men vi svenskar brukar baka kanelbullar istället. Jag kan inte göra något av det åt min kära Cassandra, men jag kan ge henne ett bildspel med minnen! Jag är så glad över att ha fått Cassandra som vän. Hon får mig alltid att skratta, är spontan och älskar (precis som jag) mat. Det är henne jag har tvåmannafester med och dansar hela natten. Det är henne jag sitter brevid i bussen påväg till och från DM i cheerleading. Det är henne jag bakar julgodis med och går på acroyoga med. Här är hon, the amazing Cassandra!






Kommentarer

Postat av: cäz

Publicerad 2014-09-17 14:05:55

Åh va fint :D :') Saknar dig! När kommer du på besök i Sveriget eller Danke?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela