pigenlina

Jobb och fajitas

Publicerad 2014-09-01 16:19:22 i Allmänt

Livet rullar på här i Bergen. Idag var jag ledig och passade på att göra lite nyttiga saker - träna, städa och söka extrajobb. Jag vill ju jobba så mycket som möjligt här i Bergen, och av den anledningen ska jag på intervju för ett vikariat på dagis. Det hade varit spännande att jobba med både stadens äldsta och yngsta invånare! Innan dess är det två jobbdagar som väntar. Ole är i Stavanger på klinik, och även om lägenheten är liten så saknar jag honom. Jag försöker ändå att mysa till det med god mat, tända ljus och svenska tv-program. Idag åt jag till exempel fajitas. 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-09-01 17:19:21

Ser jättegott ut.
Tänker på dig!

Pusspuss

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-09-01 19:47:30

Mysigt! Nån gång i höst kommer jag och Linn till dig och fyller upp lägenheten.

Postat av: Gustav

Publicerad 2014-09-01 22:59:50

Gott det ser ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela