pigenlina

Liv i Bergen

Publicerad 2014-09-22 16:41:16 i Allmänt

Den här helgen har jag haft besök av Livi. Hon kom till Bergen i fredags, möttes upp av Henrik och tillsammans gick dom till mig där vi åt tacos, kex och choklad. På lördagen hade vi planerat in en tur till Ulriken, och dit gick vi även om det spöregnade. Alla blev dyngsura och kalla, men lite kaffe på toppen och en dusch på botten gjorde oss varma igen. Idag fikade vi på Starbucks i stan och spelade kort hos Henrik. Det var supermysigt med besök och jag hoppas att Livi kommer snart igen! 
Tacokväll!
Tjejkväll!
Blött på toppen. Livis byxor var ljusgrå när vi startade.
Bergen by!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-09-23 07:38:22

Jag tar regnkläder med mig!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela