pigenlina

Vattentätt

Publicerad 2014-09-27 06:55:19 i Allmänt

Nu är Ole äntligen här, och igår hade vi en riktigt norsk-svensk fredag med tacos, lösgodis och solsidan. Just vad jag har längtat till efter dagar av jobb. Igår var jag på dagis och idag väntar äldreboendet. Det sköna med att jobba på dagis är klädseln. Jag klär mig regntätt från topp till tå och inget kan hindra mig från att gå utanför dörren. Det är superbekvämt! Igår upptäckte jag att Oles gröna termo/regnbyxor passar mig. Perfekt! Delad glädje är dubbel glädje. Det bästa med äldreboendet är all humor som de gamla bär på och kaffe med grädde i. En underskattad kombination! 
Regnjacka på...
Säker från topp till tå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela