pigenlina

Födelsedag och familj

Publicerad 2015-12-20 22:07:24 i Allmänt

I fredags tog Ole och jag tåget till Köpenhamn, där vi checkade in på Tivoli hotel, badade i poolen, bastade och åt middag på Sticks and sushi. Det var Oles födelsedagspresent till mig, en riktig höjdarpresent. Dagen efter tog vi för oss av frukostbuffén innan jag tog tåget vidare mot Kastrup och Sverige. Jag åkte till Uppsala, där Pillan väntade på mig, och vi gick tillsammans på hennes körfest, som ägde rum senare på kvällen. Kören var ett glatt gäng, kul att festa med och Pillan och jag fick en födelsedagsserenad av alla killar. Idag åkte vi vidare till Stockholm för att fira minijul med familjen. Mamma dammade av rollen som tomte, vi åt gott och konkurrerade om paket i julklappsspelet. Gustav var som vanligt festens mittpunkt och Olivia charmade alla i sin nya klänning. Jag glädjer mig till resten av veckan i Stockholm!
I väntan på sushi - Skybar! 
Japansk mojito med ingefära
Festfixade tvillingar

Helt klart nästa års bidrag till julklappsspelet. Kalanchoe i isbjörn, ett måste

Farfar, Alex, Pillan och Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela