pigenlina

Mockingjay marathon

Publicerad 2015-12-06 14:21:00 i Allmänt

Ikväll ska tjejerna och jag se den nyaste hunger games-filmen på bio. Igår laddade vi upp med filmmarathon och såg de tre första tillsammans. Jag somnade under den sista, men har ju sett den förut så jag känner mig laddad och klar inför kvällens visning ändå. Annars har det varit en lugn helg med lite plugg, träning och städning. Igår var vi ett gäng som gick på julkonsert i kyrkan. Sämsta konserten jag har gått på! Kammarkören var bra, men ungdomskören sjöng falskt och i fel tonart. Om det hade varit barn hade det varit sött, men nu var det inte det. Både julstämning och värdefulla pluggtimmar försvann. Jag köpte grötris  och gjorde risgrynsgröt för att kompensera, och efter att ha tänt andra adventsljuset idag är julstämningen tillbaka. 
Ny pysselinspiration! 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-06 21:11:15

Förberedelser inför påsk?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela