pigenlina

Bildregn

Publicerad 2015-02-11 22:53:55 i Allmänt

Vad har hänt sedan sist? 
1. Jag har fått internet på mobilen och kan nu lägga upp massa bilder.
2. Jag fick höjdsjukan (tror jag) trots de höjdsjukehämmande tabletterna och låg en hel dag i sängen med magont, huvudvärk, illamående och kväljningar. Doktor Ole skötte om mig och såg till att jag fick i mig vätskeersättning och några nudlar. 
3. Jag har haft min andra spanskalektion med Gladys och fixat mobil så att jag kan ta mig runt på egen hand utan att Ole behöver vara orolig för att jag virrar bort mig. Mitt lokalsinne är lika med noll... 
4. Ole och jag har stämt träff med ett annat norsk-svenskt par som jobbar för den norska missionsalliansen. Vi ska äta middag tillsammans på fredag.
5. Ole och jag har träffat Oles guddotter Iris (4 år) och hennes mamma Jimena. På fredag ska vi se på när Iris och de andra förskolebarnen övar dans inför festivalen i helgen.
NU: BILDREGN!
Surf i Iquique
Javier och jag

Goda empanadas 
Lästips: the curious incident of the dog in the night-time. LÄS DEN!!



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-02-12 07:51:29

Stort grattis på namnsdagen Evelina! Evelina betyder lilla Eva, "det lilla livet".
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-02-12 08:45:18

Vilken toppenresa! Grattis på namnsdagen! Kram

Postat av: mormor

Publicerad 2015-02-12 11:45:32

Ditt lokalsinne har du ärvt av mig.
Grattis på namnsdagen!
Puss och kram till Er båda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela