pigenlina

Vulkanutbrott

Publicerad 2015-03-24 23:33:24 i Allmänt

Jag kom på en sak som jag har glömt att berätta! Kommer ni ihåg att Ole och jag besteg en vulkan i Pucon, Chile? Den fick ett utbrott för några veckor sedan, för första gången sedan 1984. Sjukt! Tur att vi var där innan det skedde. 

Här i La Paz flyter vardagen på. Både igår och idag jobbade Ole och jag på IDAI. Igår var det speciellt kul, för då tog jag fram en mjuk, lång matta och lärde några av barnen att göra kullerbyttor. Det var härligt att se mästringskänslan i barnens ansikten!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-03-25 08:37:03

Kom direkt att tänka på trädet i Mariefred som blåste omkull natten efter att du, Pillan, Sandra och Johanna hade byggt koja under det på dagen.
Det finns bara en sak att säga,tack gode Gud!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela