pigenlina

Bankbyte

Publicerad 2015-11-12 16:34:40 i Allmänt

Jag är igång med ett bankbyte från SEB till Danskebank. Eftersom jag är danskebank-kund i Danmark kan jag både öppna ett nytt konto i Sverige och flytta över allt från SEB till danskebank över nätet. Smidigt! Inte för att det är några större förmögenheter som ska flyttas, men ändå. 
Snart ska jag träna mina fotbollstjejer. Om måndagen är vi utomhus och om torsdagen inomhus. Så idag har jag förberett ett styrke/koordination/explosivitetsprogram till musik. Det är jättekul att få en faktisk motivation till att kolla upp specifika skador, deras behandlingar och rehabiliteringsövningar. Jag har redan lärt mig en del!
Snart får jag träffa den här killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela