pigenlina

En kiropraktisk jul

Publicerad 2015-11-30 22:20:48 i Allmänt

Jag önskar mig som sagt en bärbar kiropraktorbänk i födelsedagspresent och julklapp. Nu är den beställd och vi inväntar bara räkningen (och själva bänken förstås) från leverantören. Det kommer att landa på ca 6000 dkk. Den som vill bidra får gärna sända ett mail ([email protected]), så ger jag mitt kontonummer. Jag tror inte att den hinner komma innan jul, men om den gör det får alla en kiropraktisk jul. Det ska bli kul att kunna öva när som helst, var som helst. 
I helgen var jag på julefrukost (som inte är en frukost, utan en middag) med FNKS, kiroprakorföreningen på skolan. Det var vilt och kul, precis som en julefrukost ska vara. Imorgon väntar två event: födelsedagsfika med Sander som fyller 25 och julgröt hos Maren senare på kvällen. Jag skippar jobb och träning för en heldag med mat. 
Jag avslutar med en bild som får mig att gråta av skratt. Precis så känner jag mig hos frisören...


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-12-01 07:45:24

Perfekt julklapp och present!

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-12-01 07:49:54

jättekul bild. Trodde att det bara var jag som kände så.
Pusspuss

Postat av: Linn

Publicerad 2015-12-01 09:07:45

Haha, älskar bilden! Skrattade också så mycket när jag såg bilden första gången, spot on verkligen!

Postat av: mormor

Publicerad 2015-12-02 22:16:13

Hur i all världen har min spegelbild hamnat i ditt blogg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela