pigenlina

Mysiga middagar

Publicerad 2015-11-04 10:17:02 i Allmänt

Igår hade jag en skriftlig tenta om idrottsskador, och imorgon gör jag en praktisk i extremiteter. Det betyder att helgen blir lång innan nästa kurs börjar på måndag. Härligt! Tentan igår firades med god mat som Viktor lagade. Det blev färsk ravioli med massor av goda tillbehör. Pastatacos! Viktor bor hos Ole och mig i en månad, så nu är vi ett litet kollektiv. Jättemysigt! Jag är så gott som frisk från virussjukdomen och tog en långsam, förfriskande löptur igår, men höll på att stuka foten efter 1 km. Det verkar som om jag har glömt bort hur man sportar, så längesen var det. På tal om sport så är det bestämt att jag ska bli fysiskt ansvarig för ett fotbollslag här i Odense. Jag får planera förebyggande träning och rehab helt själv och behandla enskilda spelare. Jag tror att jag kommer att få väldigt bra sportskiropraktor-erfarenhet! 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-11-04 16:14:42

Så kul att höra att du är frisk!
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-11-05 08:01:59

Skönt att du är frisk! Vilken god mat ni äter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela