pigenlina

Hurra hurra!

Publicerad 2015-10-04 10:26:00 i Allmänt

Gårdagen gick åt till att cheera för de manliga löparna på ett lopp i toughest-stil här i Odense. Vi körde en show innan start och hurrade för alla både vid start och målgång. Ganska utmattande det med! Efteråt fick vi vara med på prisutdelningen och fick gratis mat och bar. Lyx! Efter maten drog jag vidare till Maren, som höll 25-års fest. Idag, på hennes faktiska födelsedag, ska vi äta brunch tillsammans alla vänner. Så gick helgen. Nästa vecka är också fullspäckad och på fredag åker jag till Sverige för att fira höstlovet där, samtidigt som jag tar mitt klinikophold. Jag tänkte runda av med något helt annat, nämligen 7 fakta ni inte visste om mig. 
1. Jag gråter nästan aldrig, bara till film.
2. Efter resan har jag blivit en riktig ordningsmänniska. Jag tror att det är för att jag faktiskt KAN ha mina saker på rätt plats och har ett fräscht badrum att fixa mig i varje morgon.
3. Jag skriver så hårt att mitt yttersta fingerled svullnar upp om jag antecknar för mycket. 
4. Jag älskar bensinslukt, för det påminner mig om morfars verkstad.
5. Jag hatar att ringa samtal till personer jag inte känner.
6. Jag dricker kaffet med mjölk och kan (under tiden kaffekokaren är igång!) cykla till affären för att köpa ett paket om det inte finns mjölk hemma. 
7. Om jag ber på kvällen inkluderar jag alltid min familj och mina vänner, så känner speciellt sedda och älskade! 


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-10-05 07:40:48

Punkt 2....
Trodde jag aldrig!

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-10-05 08:04:45

Ska se till att det finns mjölk hemma nästa vecka.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela