pigenlina

Kiropraktik och gymnastik

Publicerad 2015-10-02 12:06:20 i Allmänt

Jag har aldrig fått så många kommentarer som på "dum som en fågel"-inlägget och tolkar det som om folk efterlyser lite mer humor i bloggen, alternativt är seriösa djurvänner. Helgen kommer att bli riktigt busy, med cheer-show, födelsedagsfest och efterföljande brunch för Maren. Ikväll ska jag på ett kiropraktorerevent som heter kiropraktik och gymnastik. Vi ska slå lite volter och prata om att vara side line kiropraktor för elitgymnaster. Att stödja ett idrottslag är någonting jag skulle kunna tänka mig i framtiden, och jag säger ju heller aldrig nej till att göra en flickflack. Två flugor i en smäll! Avslutar med lite humor/fredagsmotivation:


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-10-03 08:07:40

Det blir varken volter eller flickflack för mig ikväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela