pigenlina

Rödprickig

Publicerad 2015-10-27 09:21:13 i Allmänt

Inatt kunde jag sova helt okej. Egentligen hade jag ondare och det kliade mer än igår, men jag var van vid smärtan och visste vad det var. Sånt hjälper. Idag kliar det inte lika mycket, men är mycket ömmare och jag har fått några nya, stora blåsor på fingertopparna, vilket såklart förstör för all finmotorik. Händerna känns stela och torra och jag har fått fyra blåsor runt munnen. Det blir ingen praktisk övning idag, utan jag får fokusera på teori. Värst drabbad är vänster tumme, som har blåsor på hela thenar, upp längs fingret och ytterst på fingertoppen. På fingrarna sitter blåsorna helst på sidorna, så att det gör ont att samla dem. Därför var sovstrategin inatt att sova med spretiga händer. Jag hoppas att det här är första och gången jag skriver så mycket om fingrar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela