pigenlina

Slut på stockholmsveckan

Publicerad 2015-10-19 17:28:22 i Allmänt

Nu är jag påväg tillbaka till Odense efter en härlig stockholmsvecka. Jag har hunnit träffa så många så mycket, helt fantastiskt. Oftast är jag ju bara i Stockholm över en helg. Veckans höjdpunkter var:
1. Baby-mys med Olivia och lek med Gustav. Alltid på förstaplats!
2. Musikalen Kristina från Duvemåla med Pillan och Linn, även om jag inte längre kan lyssna på guldet blev till sand utan att börja gråta.
3. Familjemiddag första lördagen och familjeutflykt till Uppsala (art of running) i torsdags.
Nu väntar tentaplugg i två veckor. Den första tentan på ett och ett halvt år! Jag har ingenting emot intensiv läsning och kan tycka att det är mysigt med gemensamma kaffepauser på wp. Vi får se om jag säger samma sak om två veckor... 
Innan föredraget art of running. 
Bästa tjejerna!
Farfar bjuder på kaffe!


Familjetid!

Gustav håller skräckslaget i min sjal när han provar den stora rutschkanan.



Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2015-10-19 21:35:41

Så mysigt att du va här!! <3

Postat av: mormor

Publicerad 2015-10-19 22:53:54

Njutning på avstånd.

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-10-20 07:29:17

Så mysiga dagar vi har fått ha med dig. Kom snart tillbaka!
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-10-20 08:14:05

Jättekul att ha dig här. Du tog väl vara på tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela