pigenlina

Veckan som varit

Publicerad 2015-09-13 21:39:28 i Allmänt

Veckan som gick har varit fylld med kul saker. Kjell och jag tog turen till IKEA, åt köttbullar och jag lyckades handla massor av saker utom just det jag kom dit för (blä under mattan). I helgen har jag varit på Gonstead-kurs. Gonstead var en kiropraktor som utvecklade en egen teknik, ett eget analyssystem och nevroskopet. Det blev många timmar på universitetet, men kul att göra det ihop med alla andra. Efter mycket kiropraktik, kaffe och listings (= Gonsteads sätt att beskriva var problemet sitter) har jag nu nya kiropraktorredskap i min behandlingslåda. Idag har jag städat, sprungit och fixat klart kreativitetsrummet. Nästa projekt blir att sy nya kuddfodral till sovrummet. Det behöver lite gladare färger och en röd tråd. 
På IKEA. Vi fick svenska flaggor i köttbullarna...





Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-09-14 08:10:52

Ser fram emot del två i "hemma hos Lina och Ole", kreativitetsrummet.
Ser också fram emot när du kommer och ska göra praktiken i Nacka.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela