pigenlina

Älg vol. 2

Publicerad 2016-04-11 15:22:55 i Allmänt

I helgen visade jag bilderna på Anna och Robbans lägenhet på hemnet för Maren, som nu önskar sig en älgtavla till Lilla My i doppresent. Jag utnyttjade den lediga helgen till målning och resultatet visas nedan. Den här älgen är lite mer rosa, efter Marens önskemål. Jag tror att den kommer att passa perfekt i Lilla My's flickrum. Det var längesen jag målade så jag fik mersmak på kreativitet. Nästa projekt på listan är:
- sy nytt duschdraperi, kudde och tapetsera om mormor Ellas gamla stol 
- måla fler djurtavlor i samma stil som älgen (tänk räv, ekorre och björn)
Imorgon drar den nya kursen igång: neurologi, radiografi och träning/övningslära. Våren har kommit till Odense, så jag ser fram emot picknickar, volleybollspel och promenader i Munke Mose i solen.
P.s. Det slutgiltiga resultatet fick lite mer gult i sig och en signatur... 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-04-11 17:09:44

Jättefin!!!!!
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-04-12 07:13:10

Du är släktens svar på Bruno Liljefors!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela