pigenlina

Home spa

Publicerad 2016-04-14 21:29:43 i Allmänt

Två dagar i rad har jag tagit en powernap på en timme om eftermiddagen, så jag tänkte att jag kanske inte var så utvilad efter helgen ändå. Därför här kvällen spenderats i mitt eget sällskap, men löpning, fotbad och ansiktsmask. Tidigare idag har jag varit i skolan, jobbat och tränat tjejerna. Förhoppningsvis räcker en kväll med nedvarvning för att energinivån ska hålla sig hela dagarna resten av veckan. Nu kan man ju inte skylla på mörkret. Jag har haft benhinneinflammation och undvikit löpning i 1,5 vecka, men idag tog jag som sagt första turen och det gick bra. Nu kan jag öva upp mig inför toughest om en månad. Planen är att löpa och träna som vanligt, men lägga in lite kul intervallpass i löpningen. Det finns massa bänkar, trappor och sidospår längs min löprunda, som jag tänkte utnyttja till toughest-träning. Löp, sprinta upp för en trappa, löp, armhävningar på bänk, löp, grodhopp i uppförsbacke... Ja, ni förstår upplägget. Imorgon kommer Cassandra över på middag, sen ska vi dansa hela natten till en afrikansk dj på ett av uteställena i Odense. På lördag väntar brunch med Maren och Anne. Dessutom har jag bokat biljetter hem till Pillans examen. Jag kommer den 1a (ska skriva under arbetsavtal den 2a) och åker hem den 6e. Det finns så mycket att se fram emot just nu! 
Babymys med Maren och Ole:


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-04-15 07:58:59

Du har ett tufft schema måste jag säga. Ska bli kul att ses i juni!

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-04-15 09:04:30

Ja, nu är det mycket kul på gång.
Att få träffa dig igen ser jag verkligen fram emot.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela