pigenlina

Old friends

Publicerad 2016-04-29 11:03:18 i Allmänt

I tisdags kom Kajsa på besök från Landskrona och stannade till torsdag. Hon tar de sista 3 åren i Köpenhamn så att hon kan bo tillsammans med sin pojkvän i Sverige. Sist jag såg Kajsa var i vintras, när Maren, Sara, Ellen och jag åkte upp för att fira Marens födelsedag med julmarknad i Landskrona. Det är så härligt med vänner som kommer tillbaka med känslan att ingen tid har gått och att det var igår vi sågs. I tisdags åt Kajsa, Maren och jag tapas i kolonihagen och både Kajsa och jag sov över. I onsdags tog vi en vända på stan och åt på Risiteria, som är ett nyöppnat, barnvänligt cafe i centrum. ALLT är i rosa och pastellfärger, en njutning för ögat. På kvällen väntade tacos, choklad och massa tjejsnack, precis som det ska vara. Nu ser jag fram emot en helg fylld av träning, vänner och avslappning. På tisdag ska jag vara instructor för andra gången och undervisa i palpation av handen, och på onsdag bär det av till Lomma för att ladda inför toughest. Kul veckor som väntar!!
Kajsa och Anne på Risiteria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela