pigenlina

One down

Publicerad 2016-04-05 22:44:35 i Allmänt

En tenta klar, en kvar! Ortopediexamen som jag hade idag gick bra, nu återstår bara reumatologi på torsdag. Jag tycker själv att jag har mer koll på reumatologi än ortopedi, så imorgon är planen att läsa halva dagen och lägga resten av tiden på annat, som träning. Jag fick benhinneinflammation efter påsklovet i Sverige (lite för många morgonlöp) så nu har jag hållit löp-paus en vecka. I torsdags gjorde det riktigt ont när jag var ute och sprang, men jag tänkte testa igen imorgon. En vecka på cross-trainern är nog för mig, sen orkar jag inte mer. Examensläsningen hottas upp av snap chats som denna, mer av det tack! 


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-04-06 07:50:13

Lycka till på torsdag!

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-04-07 10:17:16

Får direkt associationen: "Jag heter Lotta och se vad jag kan göra, jag kan stoppa näbben i Svennes öra."
Kommer du ihåg?
Eslövsbadet för väldigt många år sedan.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela