pigenlina

På besök hos Lilla My

Publicerad 2016-01-27 20:03:49 i Allmänt

Nu när Pillan har börjat blogga så mycket, måste jag också ligga i för att inte falla i popularitet. Idag invigde jag bänken som jag fick av alla i födelsedagspresent och julklapp. Jag slog två flugor i en smäll när jag ändå skulle ut och cykla med den, och besökte först min jobbkonpis Teresa för lite kaffe och kiropraktik, och sedan Maren för babymys och massage. Det var en kul syn, Maren på briksen med huvudet ner och lilla Anne under. Det hade nog varit en bra business, att åka till mammor med amningsömma axlar och massera dem.
Sötaste tjejen i stan!
Mamma Maren



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-01-28 07:49:07

Jättesöt baby!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela