pigenlina

Tentaplugg

Publicerad 2016-01-12 20:49:35 i Allmänt

Den här veckan kommer mestadels att ägnas åt tentaplugg, med några ljusglimtar inklämda här och var. Imorgon ska jag besöka Maren för att välkomna Lilla My (Anne) till världen, och på fredag blir det vinkväll med Cassandra på ett nyöppnat ställe i byn. Jag tror att tentan kommer att gå bra. Det är mycket att lära, men jag har också mycket bakgrundskunskap från de första tre åren att luta mig tillbaka på. Ämnet är allmän medicin och omfattar sjukdomar i alla kroppens organ, psykiska sjukdomar, socialmedicin och kommunikation. Massa information och ny vetskap, men kul och nyttigt. Om jag utbildade mig till läkare skulle jag satsa på endokrinologi, det tycker jag är spännande. Snapchat från Maren. Imorgon får jag se henne i verkligheten!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-01-13 08:16:02

Lycka till med tentaplugg!
Jättesöt liten My.
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-01-13 08:35:41

Hälsa till Maren och My.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela